Header

امید حاجیلی در برگزاری کنسرت پیش قدم شد

امید حاجیلی

اگه خوشتون اومد با بقیه به اشتراک بگذارید :

در حالی که براساس اعلام ستاد ملی «کرونا» برگزاری اجراهای زنده موسیقی و همچنین سایر رویدادهای هنری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اول تیرماه بدون منع اعلام شده بود، با وجود گذشت یک هفته هنوز خبری از کنسرت‌ها نیست. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که تئاترها از همان اول تیر و سینماها از سوم تیر پس از چهار ماه تعطیلی اجباری کرونایی کار خود را آغاز کرده بودند. البته کنسرت‌های موسیقی از لحاظ برگزاری و مسائلی نظیر هزینه ها با نحوه فعالیت هنرهای دیگر قابل مقایسه نیست. با وجود چنین شرایطی ظرف یک هفته اخیر، نام‌های گوناگونی از هنرمندان مختلف به گوش می‌رسید که قرار است به عنوان اولین خواننده پس از کرونا روی صحنه حاضر شوند.

حالا در این بین «امید حاجیلی» ظاهراً پیش قدم شده است و قصد دارد روز پنجشنبه دوم مرداد در سالن وزارت کشور تهران کنسرتش را برگزار کند. البته شنیده شده که احتمالاً امید حاجیلی اولین خواننده نخواهد بود که پس از دوران کرونا روی صحنه می‌رود اما او با وجود نظرات گوناگون باز هم پیش قدم شد و خبر برگزاری کنسرتش را به عنوان اولین هنرمند اعلام کرد. شاید اگر کمی بخت با حاجیلی و گروه «حاجیلیتو» یار بود او به عنوان اولین خواننده می‌توانست کنسرتی را در جزیره کیش برگزار کند. چرا که قرار بود او روز پنجم تیرماه در کیش اجرا داشته باشد اما به دلیل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کیش، این کنسرت برای جلوگیری از گسترش بیشتر کووید – ۱۹ لغو شد.

از روز گذشته و پس از اعلام خبر برگزاری کنسرت امید حاجیلی در تالار وزارت کشور تهران بحث‌های گوناگونی در صفحه شخصی او میان مخاطبان شکل گرفته است. امید حاجیلی تا اینجا نشان داده که یک خواننده ثابت قدم در راه برگزاری کنسرتش است و قصد دارد دوباره انرژی و هیجان همیشگی آثارش را در سالن کنسرت به مخاطبانش انتقال دهد. آن هم در شرایط کنونی که تمامی دست‌اندرکاران حوزه موسیقی به دلیل مشکلات اقتصادی به دنبال کاهش هزینه‌های برگزاری کنسرت‌ها هستند باید دید که حاجیلی با چه ارکستری پا به صحنه می‌گذارد اما کنسرت‌های امید حاجیلی همیشه به حضور ارکستر بزرگ ثابتی که پرهزینه بوده شهرت داشته است.

 

همچنین ممکن است دوست داشته باشید...

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *